3D kino

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Prosinec 15 10:45:18 CET 2009

Jak se pozná ta čtvrtvlnná deska?

Já jsem si s těmi brýlemi hrál v Imaxu (Flora, Praha) a Village
Cinemas (Černý most, Praha). Ty co mají v Imaxu když dám dvoje kolmo
na sebe tak nepropustí nic. Ty z Village Cinemas jen světlo zeslabí.
Přitom 3D efekt je u obou subjektivně stejný, u Imaxu je nepříjemný
pocit "dvojitého vidění" když dám hlavu i jen lehce na stranu, ve
Village Cinemas můžu kroutit hlavou jak chci a vidím pořád dobře.

Aleš Procháska