OT vypocet stran kvadru

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Prosinec 15 10:14:53 CET 2009

Tam bude asi ten zadrhel vyjadrit tu treti stranovou uhlopricku. Muzu ji
urcit z odvozenin dalsich dvou uhlopricek popripade jedne uhlopricky a
uhlu, ale ja delky uhlopricek neznam, jen te telesove. Prave v tomto
vzajemnem prenaseni "informace" do jine roviny je problem ve vyslednem
vyjadreni. Postup jsem si nasel, ale ty vysledky.
Muj vysledek pro delku uhlopricky U s uhlem fi = oznaceni je Uf
(( R^2 + (Ut^2) / ((sin(theta))^2) - (Ut^2) * ((cos(theta))^2) )  /
((cos(fi))^2) )^(1/2))
kde Ut je analogicky uhlopricka s uhlem theta. Nasledne je z tohoto
nutne vyextraovat vlastni Ut a dosadit do vzorce kde Ut/(sin (theta)) =
Uf/(sin (fi)). Na to nemam zaludek ani po ranu. :-)

Tosa