jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pondělí Prosinec 14 21:37:13 CET 2009

Stavebnice ovsem muze vypadat i tak, ze to mohou byt 2 moduly, jeden s
CODECem a druhy s MCU, zbytek v rozsypu v klasice a deska se osadi
paticemi, aby si lide pri pajeni neznicili ty moduly. Ono je asi jedno,
jestli to clovek pripaji cele a nebo jen stabilizator a trochu bizuterie
na zakladni desku, kam vlozi moduly. Navic muzete rikat, ze tohle je
priklad pouziti a ze lze za pomoci tech dvou modulu postavit mnohem vice
veci, ze tem co neumi pajet otevrou cestu k modernim technologiim a bla
bla bla... :)))

Ono to sice pak uz tolik nevypada jako opravdove bastleni, kdyz to
nejslozitejsi je pripajeno. Jenze kdyz si vezmete aplikace, kde je
soucasti koupeny GSM modul, GPS, a ja nevim co jeste, taky ten bastlir
postavi jen to jednodussi a nevadi mu to, ma z toho stejnou radost.

Je nejaky rozdil mezi osazenim modulu a nebo integracu? Ja vim, je, ty
moduly se musi vyrobit, ne jen koupit, a to je vzdycky nevdecna prace,
specialne pro par malo kusu v zacatku, a nebo kdyz nenestane zadny
zazrak a stale je to kusovka, znam :).

Jen jsem napsal, co mne napadlo. Nakonec modul s UDA1341TS mam hotovy,
at to pro kazdy pokus nebastlim znovu, proto jsem onen integrac puvodne
zminil. Jen jsem se stale nedostal k tomu si s nim pohrat a tak lezi a
ceka, ceka a lezi... ;).

--
Jiri Bezstarosti