Re: Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pondělí Prosinec 14 21:17:10 CET 2009

> Spravne, moc to komplikujete. To se vezme kus CODECu, treba UDA1341TS,
> pripoji se to k poradnemu MCU pres I2S a par dalsich dratu, zapne se AGC

Máte pravdu. Napsal jsem program PocketDigi, který běží na 206MHz StrongARM s Pocket PC. V bazaru levněji než součástky na vaše řešení. Ale žere to jako prase. Nezmínil jsem se, že bych rád zařízení krmil z jedné LiPol a to pěkně dlouho. MSP430 na 8MHz na plný výkon žere pár mA. Dá se koupit dvouřádkový displej, co žere půl mA.

> Byval jsem zastanecem psani v ASM do malych MCU a psani na doraz, a
> valstne nektere veci tak pisu dodnes. Jenze kdyz je to pro jeden kus,
> proc se s tim matlat.

Plánuju to jako podklad stavebnice, může toho být několik stovek kusů když se podaří. V zadání je, aby se to dalo programovat před zaletováním a aby rozteč nohou nebyla menší než 1.25mm. Takže nadupaniny odpadají. Jinak bych už asi použil něco s víc pamětí a hardwarovou násobičkou.

Matlám se s tím šíleně, ale mnohem víc se SW než s HW. Z SciLabu generuju assembler pro FIR filtry. Ten assembler obsahuje násobení s bitovými posuvy, sčítáním a odčítáním (trojná soustava). Je to tak trochu z hecu, ale uznávám, víckrát už to dělat nebudu, je to šílenost. Překvapivě je problémem malá paměť (256B) a ne výpočetní výkon.

Vojta Bubník