Re: Re: jak na mikrofoní předzesilovač pro MCU?

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Pondělí Prosinec 14 16:57:17 CET 2009

> Musím se ještě podívat, jestli někde po cestě zbytečně neztrácím přesnost
> při zaokrouhlování mezivýsledků. Celá úloha je pro MSP430F1232 na doraz
> nebo možná za dorazem. Chtělo by to totiž samplovat 2x rychleji, pak by
> byl první alias někde na 4kHz a antialias filtr by byl poměrně jednoduchý.
> Se samplovacím kmitočtem 2.4kHz mám první alias na 1.8kHz. Ten je
> odfiltrovaný už v MF filtru mého úzkopásmového CW přijímače, ale na SSB
> přijímač by tenhle trik nefungoval.

Což takhle na vstu dát nějaký analogový filtr, nejlépe úzkopásmový naladěný
na 800 Hz
- Jsou dve varianty

1.
http://www.radio-electronics.com/info/circuits/opamp_band_pass_filter/op_amp_bandpassfilter.php

2.
http://www-k.ext.ti.com/SRVS/Data/ti/KnowledgeBases/analog/document/faqs/ssttbphq.htm -
tahle je ale mnohem náročnější na tolerance součástek R1-3 a C1-3

Zdraví Petr Kubáč