OT Thunderbird a automatické stažení zpráv

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Prosinec 14 16:51:24 CET 2009

pravym tlacitkem u kdysy na ucet, vlastnosti a nastaveni serveru

S pozdravem

quasimodo
www.obchodpc.cz
731 84 84 84
ICQ:104722051

Najdes neco co muzes postradat a nekomu to udela radost?
http://www2.rozhlas.cz/daruj_hracku/prezentace/prezentace.php?od=0&kolik=40