Re: Plastovy vylisek v malem mnozstvi

kpr kpr@seznam.cz
Pondělí Prosinec 14 16:12:05 CET 2009

Většině firem na objemu nesejde, záleží jen na vás jak započítáte formu. Pro tak malé množství je to docela problém, nedávno jsem řešil. Zkuste ePoptávku nebo jim rovnou poslat 3D výkres.
Záleží jak je forma složitá, kolik šoupat atd. U malých prvků, řekněme do pár cm lze řešit vstřikování i výrobou vložek fo nějaké jiné formy, kterou už výrobce má. Tam je cena levnější.
Levnější varianta je najít si výrobce co umí dělat i sám pro sebe formy.

KPR