[OT] Koupena mala LCD televize a nove Settopbox.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Prosinec 14 15:26:56 CET 2009

Tak uz jsem vybral. Dival jsem se po 40cm a 48cm uhlopricce. Da se rict,
ze v techto rozmerech je to na jedno brdo, ma to vsechno stejny
parametry. Slo tedy o to vybrat vyrobce a typ. DVB-T tuner maji vsechny,
vstupy a vystupy jsou podobne (HDMi, SCART, VGA, audio vystup,
kompozitni vstup, vystup na sluchatka apod.)

Nakonec jsem se rozhodl pro Hyundai HLHW16920DVD - s DVD, USB a SDcard,
prehrava i DivX vcetne titulku, JPG a MP3, napajeni externi adapter 12V,
lze ji napajet z auta (po dokoupeni adapteru). Polohovatelna neni,
digitalni TV signal jsem videl, DVD a film z USB jsem tam spustil. Obraz
odpovida cene, dle vyrobce to ma pozorovaci uhly 160x160 - v praxi s
bidou. Analogovy signal jsem nevidel, to mi nebyli schopni v obchode pustit.

http://www.hyundai-electronics.cz/produkty/spotrebni-elektronika/televizory/lcd-televizory/pid_126/televizor-hyundai-hlhw-16920-dvd-lcd.aspx
http://www.hyundai-electronics.cz/media/tiskove-zpravy/lcd-televizor-s-dvd-hyundai-hlh-16920.aspx

Je stejna jako HLH16955 - jiny design:
http://www.hyundai-electronics.cz/produkty/spotrebni-elektronika/televizory/lcd-televizory/pid_263/televizor-hyundai-hlh-16955-dvd-lcd.aspx
http://www.digizone.cz/clanky/hyundai-hlh-16955-dvd-levna-a-velice-dobre/

Stala 5000 Kc, no neberte to za ty penize. Jen se ujistuju ze ti
prodavaci o tom nic nevi (treba mi rekli, ze titlky k AVI filmum
nenacte, no stacilo je jen zapnout v menu) a chtit po nich aby to nejak
ukazali je pro ne hrozna otrava.
Zajimalo by me jen tak cvicne za kolik to ti cinani delaji, kdyz stala
5000 s dani, bez dane je to 4200 Kc, obchod z toho ma tak 20-25% (muj
odhad) to je 840-1050 Kc a jsme na 3200 Kc. To sem doveze dovozce, ten
ma 10%, vice? Tak to cinan musi prodavat za 2000 az 2500 Kc.

Jeste jiny dotaz, mate nejaky osvedceny settopbox? Zadne funkce nejsou
potreba, jen aby to melo SCART (mozna 2) a asi citlivejsi tiner. Diky.

--
Martin Hanek