Atmega8 not recomended...

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 14 09:45:05 CET 2009

ATMega8 -> ATMega8A
ATMega128 -> ATMega128A

asi aj u viacerych inych (nepouzivam, neskumal som)

je to napisane na "product card" stranke, napr. http://www.atmel.com/dyn/Products/product_card.asp?part_id=2004

ide o zmenu technologie (asi shrink, su to uz relativne stare obvody), takze sa mierne zmenili "analogove" vlastnosti ako napriklad spotreba, ale vsetko ostatne by malo zostat zachovane bez zmeny

treba si pozriet migracne appnoty pre istotu

wek