Re: Spinane DC DC pro RGB LED

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Prosinec 13 23:12:04 CET 2009

Sam, az to bude hotove tak to dam na net.
Sklenene ctverce mi ze skla mlecky opal narezal sklenar z sousedniho mesta,  ramecky  vyfrezuji sam z nerezu.
Dalsi operaci je kartacovani, celkem take neni problem udelat i doma.
Zatim jsem jeste zcela nedoresil uchyceni na zakladnu, rad bych se vyhnul sroubum, planuji pripajet k te oceli ze zadu nacvakavaci pero, ale asi udelam i verzi s srouby.
Pajka na ocel sice taje pri 890C coz teoretiky jde jen Pb, ale protoze planen neni dostatecne ostry tak to je na licu plechu pak videt. Pri pouziti Pb+02 s dostatecne malym pidi horakem to proslo bez problemu.
Slo + ocel slepene.
Puvodne jsem chtel do kazdeho osazovat 1ks RGB LED 6W, ale diky problemum s vhodnym napajenim tam nejspise prijde 3x 3W RGB mozna pridam nejake bile LED , ale to doresim az od cinanu dorazi LEDky a probehnou nejake osvetlovaci pokusy.

Pokud jde o design tak kopiruji nejake nemecke hi tech svitidla, v cene cca 3500Kc / ks, overovaci kus vypada v podstate stejne jako original,dokonce bych rekl, ze sklo mam lepsi nez nemci :-),  jen cena je zlomkova

Tom

>To si delate nekde sam ten vyfrezovany ramecek s mlecnym sklem, nebo se to
da neke koupit hotove? Ja to resil na osvetleni mistnosti, kde jsem mel LED
umistene dole u podlahy v hlinikovem profilu, na ktery byl shora vlozen
krousek s mlecnym sklem pro bodovky.

            Michal