Spinane DC DC pro RGB LED

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Prosinec 13 13:21:12 CET 2009

No dobre no, zase jsme za vola, bych prisahal, ze v noci na notebooku  to vypadalo jako, ze je spinaci tranzistor exteni a lze ho dimenzovat dle potreby (chybela hranice IC).
Tak nic, stejne je to pri cenach v CR ekonomicky nesmysl, objednam 3W ledky a budu je radit v serii po trech, maximalni proud omezim odpory a je po ptakach.
3W LED tece 350mA, pri trech v serii to lze povesit na 12V a pokud tech serii bude 1-6 bude I 0.35A az 2.1A coz uridim i pidi IRLL2705 za 5Kc holt pujde pouzit 3,6,9,... LED pri cene 2.6$/ks se vyplati osadit misto jedne tri a provozovat je na tretinovy vykon nez si komplikovat zivot a utracet za univerzalni zdroje pro kazdou barvu.

Tak me napada, jak je to s ucinnosti LED z hlediska premeny na svetlo?
Predevsim mi jde o to kdyz LED pri 350mA vyrobi rekneme 50lm, zda pro 35mA vyrobi 5lm.

Tom

>13.12.2009, 12:03:53

Pokud pouzijete CAT4240, bude ucinnost ne 92%, ne 93%, ale
fantastickych 9183% TVPV.
Hadejte proc ?
pozn: TVPV - tepelny vykon po vzplanuti

S pozdravem Pavel