Re: Spinane DC DC pro RGB LED

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Prosinec 12 22:37:35 CET 2009

Tak jsem prolezl nejake katalogy a CAT4240 se zda byti presne to co hledam, dokonce TME je i prodava, ale bohuzel jak je zvykem dokazali z 1.13$ udelat 62 Kc pri 10 ks.
http://www.onsemi.com/PowerSolutions/product.do?id=CAT4240
Pokud by nekdo vedel o necem podobnem nebo o nejakem levnejsim ddavateli CAT4240 budu zauzlovan.

Tom

>Ale ne.
Co je dano, je k dispozici napajeci napeti 12V, jsou diody RGB, kde kazda barva si vezme az 580mA, pro michani barev a intenzity sviceni mam k dispozici PWM na MCU.
A ja ted premyslim nad univerzalnim modulem, ke kteremu by slo pripojit od 1 do cca 6 techto diod (kazda v jinem svitidlu).
Nejlepsi by samozrejme bylo pouzit 3x PWM rizeny zdroj proudu 0-min 580mA, ale pokud se budeme bavit o spinanem reseni tak vychazi ekonomicky dost tragicky
Pokud vec pojmu ciste linearne tak je pro zmenu mizerna ucinnost.

Svitdlo ma vypadat nejak takto
http://www.svitidla-osvetleni.cz/hranate-vestavne-led-svitidlo-do-schodistovych-stupnu-svd188.html
http://www.svitidla-osvetleni.cz/nastenne-led-svitidlo-svd736.html
pricemz technicky krabicka pod omitku a to co je videt je vyfrezovany ctverec s kartacovane oceli, uvnitr ctverec mlecneho skla.

Tom

>Jestli jsem dobre pochopil vasi ideu, mate 12V z kterych hodlate
napajet nejaky spinany stabilizator (za 50Kc) 3,x V v napetovem
rezimu. A mate RGB LEDky u kterych budete ridit jas tim, ze je
v ramci PWM natvrdo pripojite na vystup toho zdroje.
Jenze to je spatne. LEDky by mely byt, jak uz jsem psal,
napajeny proudove.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz