OT Vyber mobilu

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Prosinec 12 22:11:43 CET 2009

A není v tom náhodou Windows Mobile? Hodně těch čínských krabiček má WM, asi
je to levnější než vývoj vlastního firmware a kdo ví, jestli si vůbec ty
licence od MS kupují...
Očekávat podobnost s iPhone kromě designu je nesmysl, nevěřím tomu, že by
alespoň jedna z těch krabiček byla postavena na BSD, což by se iPhone
blížilo nejvíc.