OT Vyber mobilu

Zdenek zdej@atlas.cz
Sobota Prosinec 12 21:36:57 CET 2009

Diky za info.
Mne nestrasite, nemam prehnane iluze o cinskych shopech...

Chtel jsem dual-sim, auto on/off, delsi vydrz baterie a trochu
sympaticky design. To splnuje. Vse ostatni beru jako bonus.

Nedelal jsem si iluze, ze kapacita 2800 mAh je realna, ani bude mit wifi
vetsi dosah nez par metru, ani ze bude prijem TV srovnatelny s TV
prijimacem.

Jen jsem docela hracicka, tak se snazim prijit na vsechny moznosti. :-)

Ta grafika o pravdu okopiravana dobre. Ikony jsou stejne, proto jsem
hledal navod k iPhone. Popisovana menu i funkce jsou ale uplne jina...

Zdenek