OT: slaid show

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 12 19:25:38 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 12.12.2009 od Vláďa Anděl:

> Dobrý den, chci si na stránku umístit jakési slaid show a stále se
> mi nedaří. Necheci to pro komerční účely, rád bych něco zadarmo a
> nevím, kterému formátu dát přednost. Stačí mi časově omezená verze
> programu.

Mam na to nekolik nastroju, ale vsechny komercni, placene. Nicmene
pokud chces neco zadarmo, co pouzit Google Picasa?

http://picasa.google.com/

To pak umi primo ukazat slideshow z obrazku. Programem si upravis
fotky, vytvoris galerii, posles na web. Pak vypada galerie napriklad
takhle, to je soubor fotek:

http://picasaweb.google.cz/clexpertcz/MericFrekvence60MHz#

A kdyz to spustis v rezimu prezentace, pak to je slideshow:

http://picasaweb.google.cz/clexpertcz/MericFrekvence60MHz#slideshow/5381987414073008546

Nebo lze z tech obrazku opet primo v programu Picasa vygenerovat video
a to pak bud pouzit jako soubor na svuj web, a nebo ho poslat rovnou
na Youtube.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem