OT Vyber mobilu

Zdenek zdej@atlas.cz
Sobota Prosinec 12 19:17:15 CET 2009

Koupil jsem z ciny mobil podobny iPhone (ZOHO W4288 - oznaceni si asi
cucaji z prstu) a nemohu prijit na nektere funkce. Mohl by poradit nekdo
s podobnou kopii nebo s originalem, pokud to zkopirovali vc. FW?

1) Menu tvori ikonky na 3 obrazovkach. Da se nejak menit jejich uporadani?
2) Jak se instaluji aplikace v JAVE?
3) Je v JAVE nejaka aplikace off-line map (bez GPS) podobna Nokia maps?

Zdeněk

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4681 (20091212) __________

http://www.eset.cz