slaid show

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Prosinec 12 19:00:20 CET 2009

Slysel jsem, ze novy PDF format umi i zive prezentace (jeste jsem to ovsem nezkousel a taky je otazka, zda existuji free nastroje, ktere by to treba z OpenOffice prezentace dokazaly udelat). Mam predstavu, ze free pdf vytvarece umi spise jen ty zakladni funkce a Adobe chrli do novych verzi miliony novych moznosti prave proto, aby se necim od free nastroju odlisil.
Take lze udelat animovany GIF, u ketreho lze nastavit klidne i nekoliok sekund na snimek. Ale soubor bude asi nechutne veliky.

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Saturday, December 12, 2009 6:34 PM
To: konfera
Subject: OT: slaid show

Dobrý den,
chci si na stránku umístit jakési slaid show a stále se mi nedaří. Necheci to pro komerční účely, rád bych něco zadarmo a nevím, kterému formátu dát přednost. Stačí mi časově omezená verze programu.

flash animace - to vypadá že nejen že to není zadarmo, ale jsou dobráci co nabízeji (za peníze) přímo vytvoření té animace. Taky je otázka, jestli každý má flash player - jestli tenhle formát je čitelný pro každého.

Prezentace .ppt - kdo má Open Office (jako já), Impress nezobrazí prezentaci hned při spuštění, ale až dám zobrazit/prezentace.Office to umi líp. Blbě se tam vkládají fotky, musím po jedné (je jich cca 120).

vytvoření prezentace v XnWiew - k řadě fotek to přidá jen malý textový soubor s nastavením parametrů prezentace. Pro prohlížení musím mít nainstalovaný XnWIew.  Je sice zadarmo, ale aby si ho musel instalovat každý kdo si to chce prohlídnout, mi přijde neš'tastné.

prezentace pomocí Irfanu - stačí jen ta řada fotek, Irfan si spuštění slaid show zařídí sám. Myslím si že Irfan je natolik užitečný že jeho instalaci lze doporučit každému :-) ale nepovedlo se mi tam najít, kde se nastavuje rychlost prohlížení. Taky nevím, jestli by takhle dokázal listovat ve fotkách z webu.

Převod řady fotek na video - ale snímkový kmitočet videa asi neudělám tak nízký - nenaroste z toho obrovský soubor tím že na vteřinu zobrazování fotky to sežere třeba 25 snímků?

Existují ještě jiné možnosti s pokud možno bezproblémovým prohlížením ve Windows??

Anděl