Spínaný atx zdroj - nárazy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 12 18:42:09 CET 2009

Naopak. I z te prvni stranky je videt, ze motoru je uplne jedno cim ho
napajim pri prakticky statickem rezimu (tam staci opravdu klidne 5V, jen
aby tam teklo ohmicky co je treba). Ale i pri napajeni 35V jde uz
kroutak rapidne dolu od 2ot/s vys - je polovicni nebo 2/3 podle zapojeni.

Takze ano bude to bez problemu pokud se budeme pohybovat pri otackach
blizkych statickemu provozu. Navic je treba si uvedomit jake budou
pouzite srouby a vedeno pokud je to na frezku. On takovy trapezak ma
sakra jine odpory nez kulickovy sroub a to same jsou treba posuvy z
nabytku a neco jineho linearni vedeni.

--
S pozdravem
Radek Vicek