Re: Spínaný atx zdroj - nárazy

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Prosinec 12 17:05:34 CET 2009

Pak se ještě koukněte, jak je řešených -12V, vyměňte ty mrňavý diody
za větší na chladiči (podobný, z jakejch je udělanejch +12V), vyměňte
tlumivku L3 a kondenzátor C28, chtělo by to upravit i tu velkou
společnou tlumivku a dostanete zdroj 24V, z kterýho půjde vytáhnout
třeba i 10A, podle typu. Dal by se upravit i na vyšší napětí, odhadem
tak 35V.

http://www.pavouk.org/hw/atxps.html

Pavel Kadečka.