Spínaný atx zdroj - nárazy

Milan Petržilka mrkvo@prokon.cz
Sobota Prosinec 12 15:26:36 CET 2009

Máte pravdu, že 12V je zoufale málo. Mam frezku s 2x Microcon SL34-2530
a SL23-1012, jsou tam sice šnekovky, ale asi by to nemělo krut při
vyšších ot.
Motory mam zapojeny bipolarne, civky paralelne. Podle dokumentace
http://microcon.cz/pdf2009/19-20.pdf  má SL34-25305  -- 5A, motory jsou
dva, +  SL23-1012 -- 2A

takže 5+5+2 = 12A, předtím jsem spletl když sem psal 25A, protože jsem
myslel že se jedná o proud na jedné cívce.
Momentove charakteristiky jsou zde http://microcon.cz/pdf2009/21-23.pdf
Skutečně tam ani 12V není :)