"Podivne" chovani databaze MySQL

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Prosinec 12 15:17:11 CET 2009

Dobry vecer,
pro vkladani stringu do DB se pouzivaji parametry SQL prikazu
(tj. string se neparsuje jako soucast jazyka PHP, nebo SQL, ale
je primo v binarni forme prenesen do DB, samozrejme v zavisloti
na zvolene kodove strance).

Takle to pouzival kolega u Firebirda v PHP 4.1

ibase_query($tr, "insert into Products (id, SN, DrawingNumber, UserCode,
idbhd) values (?, ?, ?, ?, ?)", $id, $cycle_id, $drawing_number, $user_id,
$bhdid);

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti