Nahrada CRT televize 37 cm.

Martin Persich persich@transcon.cz
Pátek Prosinec 11 19:32:13 CET 2009

podminkou.

Zrovna vcera kolega koupil nejakou stredne velkou LCD a byl rozcarovan
"rychlosti"
nacitani fotek z USB disku (bylo to z nejakeho 6 MPix fotaku). Zminoval se o
nejakych
snad peti sekundach na fotku a zaradil to do skupiny nepouzitelnych funkci.
(snad jenom po prepoctu na nizsi rozliseni - ale to jeste nezkousel)
Osobni zkusenost nemam ...
Martin. persich@transcon.cz