zohnal som predradniky!

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Prosinec 11 15:25:20 CET 2009

To prece neni mozne, aby to mel pan wek tam blbe zarizene,
ze kdyz si chce koupit nove BMW/Lambo/efko nebo jinou
podobnou hracku, tak aby to jeste podlehalo schvaleni
druhe poloviny ? To se snad pozaduje az u vetsich nakupu
nez je nejaky hloupy sportak, tedy typicka spotrebka.

rollfree

Od: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>

On zivot byva casto slozitejsi, nez popisuji ekononicke prirucky.
Treba:
 musim opravit zarivku/splachovac/mixer ... , aby mi manzelka
dovolila, koupit si nove BMW;
 kdyz to neopravim ja, prijde to opravit soused;
a podobne.
Tim v zadnem pripade nechci tvrdit, ba ani naznacovat, ze neco z vyse
uvedeneho je pripad kolegi weka.