zohnal som predradniky!

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Prosinec 11 15:19:02 CET 2009

Tema nesleduji tak nevim, zda se trefim, ale před x lety jsem si daval dohromady osvitku na plosne spoje, koupil jsem 4x 8W UV trubice, k tomu 4x nejlevnejsi 8W nebo 11W usporky, vykuchal jsem z nich elektroniku a tu pouzil na UV trubice. Zatím zadny problem. Ale je fakt, ze s tim svitim cca 90s v prumeru jednou za mesic :-)

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, December 11, 2009 2:16 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: zohnal som predradniky!

... na tie 8W ziarivky.
Bol som v tom i-centre - naozaj su schovani a na "hlavnej" nemaju ziadnu tabulu, takze treba vediet kde su - a tam sice nemali, ale velmi ochotne mi poradili, ze mozno budu mat v TRICOMe - to je ta firma co mi pisal Slavo (len on napisal, ze je v Senci, z coho som usudil, ze su to len nejaki potrimiskari ;-) ). Maju sklad na Zabom majeri, a tam podla vsetkeho vcelku kompletny sortiment predradnikov aj tlmiviek - chvilu trvalo kym sme nasli tuto.

Zaplatil som vcelku miernych 8 euro plus dph za kus.

Podrobnosti neskor - nafotim, namontujem, nejaky cas posvietim a dam vediet.

Hura, hura, hura! ;-)

wek