zohnal som predradniky!

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Prosinec 11 14:19:42 CET 2009

Nekdo potrebuje si udelat radost novym BMW a Janovi staci predradnik !!!
Stastny to clovek

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Jan Waclawek
Odesláno: 11. prosince 2009 14:16
Komu: hw-list@list.hw.cz
Předmět: zohnal som predradniky!

... na tie 8W ziarivky.
Bol som v tom i-centre - naozaj su schovani a na "hlavnej" nemaju ziadnu
tabulu, takze treba vediet kde su - a tam sice nemali, ale velmi ochotne mi
poradili, ze mozno budu mat v TRICOMe - to je ta firma co mi pisal Slavo
(len on napisal, ze je v Senci, z coho som usudil, ze su to len nejaki
potrimiskari ;-) ). Maju sklad na Zabom majeri, a tam podla vsetkeho vcelku
kompletny sortiment predradnikov aj tlmiviek - chvilu trvalo kym sme nasli
tuto.

Zaplatil som vcelku miernych 8 euro plus dph za kus.

Podrobnosti neskor - nafotim, namontujem, nejaky cas posvietim a dam vediet.

Hura, hura, hura! ;-)

wek