zohnal som predradniky!

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Prosinec 11 14:16:10 CET 2009

... na tie 8W ziarivky.
Bol som v tom i-centre - naozaj su schovani a na "hlavnej" nemaju ziadnu tabulu, takze treba vediet kde su - a tam sice nemali, ale velmi ochotne mi poradili, ze mozno budu mat v TRICOMe - to je ta firma co mi pisal Slavo (len on napisal, ze je v Senci, z coho som usudil, ze su to len nejaki potrimiskari ;-) ). Maju sklad na Zabom majeri, a tam podla vsetkeho vcelku kompletny sortiment predradnikov aj tlmiviek - chvilu trvalo kym sme nasli tuto.

Zaplatil som vcelku miernych 8 euro plus dph za kus.

Podrobnosti neskor - nafotim, namontujem, nejaky cas posvietim a dam vediet.

Hura, hura, hura! ;-)

wek