Vypocet maticoveho multiplexu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Prosinec 10 21:44:34 CET 2009

Ale vzdyt jo - ty svaby od ST jsou nastavitelne proudove zdroje (jednim
externim odporem).
Problem je jen ze jsou zabalene v SSOP24-1.0 coz je pouzdro cca 13x6mm a
  nelze od nej chtit zazraky, kdyz ma utahnout az 16 rozsvicenych ledek.
Proto tam doporucuji radeji cast vytopit zenerkou na spolecne anode,
nebo nejak jinak to osefovat.

--
S pozdravem
Radek Vicek