Ziadost o pomoc s vahami/tenzometrami

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 10 21:31:16 CET 2009

Zdravim vsetkych,

dostal som mailom ziadost o pomoc od postgradualneho studenta (zjavne ne-elektronickeho odboru), ktory hlada niekoho kto by mu poradil s tenzometrami resp. elektronickymi vahami. Doteraz sa pokusal pracovat s niecim vybastlenym z komercne dostupnej vahy, podla jeho popisu vsak zrejme potrebuje mat moznost upravit software podla jeho potrieb.

Kedze ja v tejto oblasti nemam vobec ziadne skusenosti, sprostredkuvavam tymto jeho ziadost ctenemu kolegiu odbornikov na hw-liste.

Dakujem,

wek