Vypocet maticoveho multiplexu

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 10 14:51:31 CET 2009

> Zrovna maluji uz pouzdra pro drivery od ST. Delaji jich celou radu s
> ruznymi proudy, ale pinove kompatibilni takze neni problem osadit jiny
> bud zrovna dostupny nebo podle potrebneho proudu.

Tie drivery su vacsinou kompatibilne aj medzi roznymi vyrobcami.
Pouzivali sme najskor Macroblock, teraz Texas, na ktory som daval link,
ale presviecali nas aj na ST :-)

Len pre istotu - nezabudnite, ze napajacie napatie lediek treba zvolit
rozumne velke (o cosi viac ako ubytok na diode pri spickovom prude), aby
budic nemusel vyziarit viac vykonu, ako je dovolene.

j.

.