Zhoreny elektronicky predradnik - intermezzo, 3. dejstvo a finale

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Středa Prosinec 9 23:55:23 CET 2009

Pri novych trubiciach som podobne efekty videl bezne. Potom sa to zvykne
zabehnut. Teda pocit mozes nechat bokom, trubica moze spokojne sluzit dlhu
dobu.

Ja som mal obavu, ze donesies trubicu novu - zbytocne kupenu k spatnemu
predradniku.
Teda zatial sa budem citit bezpecnejsie  :-)

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek"

Najprv som tam vrazil tu Philipsacku trubicu. Zapalila sa hned, ale na
jednom konci zacala rychlo pulzovat, asi 2-3Hz, o niekolko sekund to
skoncilo a zacala svietit v celom objeme, trocha mihotavo, a za niekolko
sekund sa vytvorilo nieco ako "stojate vlnenie" premenlivej intenzity svetla
pozdlz trubice s periodou asi 1cm. Chvilu to tam pobehovalo, a potom sa
zdalo, ze uz bude svietit normalne, akurat okolo jedneho konca bola tmavsia
zona. Nechal som ju svietit asi 3 minuty, ale nemal som z toho uplne
najlepsi pocit.

Takze nas pribeh skoncil stastne (teda dufam), a nebudem musiet tu vyhorenu
trubicu (co s nou?) vliect do Marathonu... ;-)