Vypocet maticoveho multiplexu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Prosinec 9 15:08:29 CET 2009

Divam se do katalogu pic 18F86J11 pouzdro TQFP100 - celkem 68 I/O,
50 radku
9 sloupcu
2 krystal
4 tlacitka
Celkem vyuzito 65 I/O pinu. Takze by to melo vyjit. Navic jsou dneska procesory co maji spotrebu nula cela nula nic, takze to bude jednodussi na zalohovani v dobe vypadku AC napajeni - nejaky kondik.
Navrh desky se da osidit prehozenim poradi segmentu, ( to uz tu nekdo psal. ) tim padem by ta deska mohla byt na jednostrance. Redukce na TQFP tu taky nekdo nabizel.

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 09, 2009 2:19 PM
  Subject: Re: Vypocet maticoveho multiplexu

  Hmmm takze vezmu nejaky povoleny If rozpoctu to tak abych stihal pocitat
  veci okolo a zkontroluji zda neprekrocim maximalni spickovy proud LEDkou.

  Pokud budu mit 50 sloupcu tak uz stejne s portama nevystacim - budou tam
  muset prijit nejake shift registry. Budu se muset na nejake podivat,
  ktere jdou radit kaskadne.
  Pripadne by slo pouzit 4 dekodery typu 1 ze 16 (tim by vyslo 64 sloupcu)
    - tim se dostanu na 16 linek a to by slo uz osefovat primo z MCU a k
  tomu 9 (mozna by stacilo i 7) radku posilenych tranzistory.

  Radek Vicek