Domaci lasergame & kviz:-)

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Prosinec 9 14:30:54 CET 2009

Toto je pěknej materiál. :)

Pro zajímavost, neexistuje něco podobného i pro "normální" zdroje
světla? Tedy řekněme bezpečná hodnota v luxech pro oko. Když si vezmeme
"lepší" ledky, které zvládají 100-200lm, je celkem nepříjemné se na ně
dívat z deseti metrů ... celkem by mě zajímalo, co by udělalo bliknutí
přímo oku z blízkosti. Případně kam až můžou výrobci zajít než se začnou
k ledkám dodávat slepecké hole? ;) U laserů poškozuje oko vlastně
vznikající teplo, jak je tomu u "studeného" světla?

T.V.