Vypocet maticoveho multiplexu

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Prosinec 9 13:39:43 CET 2009

A co se na multiplex vybodnout? Vyplati se to v dnesni dobe. Procesory stoji par kc (Kupuji 16F86J11 za 50kc - zhruba nejakych 60-80 vyvodu).

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, December 09, 2009 1:13 PM
  Subject: Vypocet maticoveho multiplexu

  Pote co sem p.Kubac nadhodil jeho budouci darek pro prudice, jsem
  zapremyslel zda by to nebula cesta obejit ty velke a drahe
  sedmisegmentovky a slozit cisla pro hodiny z takove matice jako tam byla
  videt - provedeni bych asi volil jine.

  Vychazi mi rastr (jak jsem si ted maloval) cca 5x9 bodu coz je zhruba
  matice 40-50x9.

  Nicmene neni mi jasne jak se dopocitat toho jak by melo vypadat casovani
  takoveho displeje aby na nem oko neco vubec videlo. Zda mam vyjit z
  nejakeho stredni proudu If te led a pak to zkusit spocitat kolik mi
  vyjde spicka. Jake ale maximalne zvolit delky tech zablesku.

  Dale je otazkou zda delat multiplex po 9 radcich (tam vyjde priznivejsi
  casovani, ale vyssi naroky na to nasypat tech 50b) nebo obracene.

  --
  Radek Vicek