Vypocet maticoveho multiplexu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 9 13:13:04 CET 2009

Pote co sem p.Kubac nadhodil jeho budouci darek pro prudice, jsem
zapremyslel zda by to nebula cesta obejit ty velke a drahe
sedmisegmentovky a slozit cisla pro hodiny z takove matice jako tam byla
videt - provedeni bych asi volil jine.

Vychazi mi rastr (jak jsem si ted maloval) cca 5x9 bodu coz je zhruba
matice 40-50x9.

Nicmene neni mi jasne jak se dopocitat toho jak by melo vypadat casovani
takoveho displeje aby na nem oko neco vubec videlo. Zda mam vyjit z
nejakeho stredni proudu If te led a pak to zkusit spocitat kolik mi
vyjde spicka. Jake ale maximalne zvolit delky tech zablesku.

Dale je otazkou zda delat multiplex po 9 radcich (tam vyjde priznivejsi
casovani, ale vyssi naroky na to nasypat tech 50b) nebo obracene.

--
Radek Vicek