Po obnovení el. padne jistič

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 9 12:20:04 CET 2009

Zrovna vcera jsem si do zdroje 2x30V/5A montoval Soft-start. Da se to
seriove s vypinacem a z druhe strany se k tomu privede napeti, ze
spotrebice. Je tam zpozdovac cca 1.5s a rele ktere premosti dva vykonove
odpory.

Je tam tusim 10A rele takze to utahne cca 2.4kW. Nevim kolik to presne
stalo - tusim vyrobec EZK - i se spinanym 15W AC/DC adapterem jsem
platil 590Kc. Pocitam ze vic nez 150Kc to nebude.

Funguje to paradne a konecne se nebojim zapnout si zdroj. ;-)

Radek Vicek