dvd rekordery

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Prosinec 9 12:14:24 CET 2009

	Já mám DVBT GoGEN DVB 137 TU, který nahrává na externí USB disk a z něj to v PC jde bez problémů pustit. Teď si to nepamatuju přesně ale myslím že to dělá normální VOBy a VLC je bez problémů přehraje, akorát mu chybí ten soubor s informací jak jdou za sebou (GoGEN má vlastní HDINFO.CFG), takže se mu každých cca 20 minut musí předhodit další VOB (nebo se naučit pracovat s playlistem ;-).
	Dokonce i ten GoGEN umí přehrát DVD z adresáře na flashce, akorát nejde zvuk, protože přímo umí dekódovat jen MP3 a AC3 posílá na digitální konektor pro externí zesilovač.

			Aleš Zíka
			http://results.cz