dvd rekordery

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Prosinec 9 11:28:36 CET 2009

Ptal jsem se na to samé u nás v prodejně, kde prodavači obvykle vědí co prodávají. Odpověděli mi, že záznam z takového zařízení přečtu pouze zase v tom zařízení kde jsem to nahrál. Na PC si prý ani neškrtnu. Říkali mi že se s tím docela vyblbnuli ale přehrát to jinde nedokázali. Zřejmě používají pro záznam nějaký svůj "tajný" formát pro záznam. Jak jsem koupil tak prodávám - žádné další informace k tomu nemám.

	Martin.