dvd rekordery

Serych Jakub Serych@panska.cz
Středa Prosinec 9 11:00:37 CET 2009

Jen pozor na ty levnejsi modely - a myslim, ze to je prave on. Je to zcela nepochopitelne, ale nemaji implementovano EPGcko!!!
Respektive EPGcko to umi a dekoduje, kdyz zmacknete tlacitko "info", tak to ukaze, ktery program hraje ted a mozna se da jeste zjistit, co bude po nem. Ale kdyz zvolite casove nahravani, ukaze se Vam prazdna tabulka a vsechno musite zadavat rucne!!!!

Naprosto nepochopitelna vec. Pripadne mi to jako pomsta na zakaznikovi: "Tak tys chtel zaplatit o nekolik tisic mene? Tak si to sezer!"

Jakub Serych