dvd rekordery

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 9 10:55:28 CET 2009

2009/12/9 "Ing. Libor Konečný" <support@mikrovlny.cz>:
> Jasne, ale ja bych uz radeji 250 GB disk.

Nojo, ten stojí 9000.

> P.S. muzete mi nekdo logicky vysvetlit, proc je propastny cenovy rozdil mezi
> HDD rekorderem s DVB-T , pokud k nemu prilepi DVD za par stovek?
> Prodava se za 4 krat a vic krat tolik...

Myslíte tím konkrétní přístroje? Nejspíš to bude jako obvykle, tj.
cenu určuje trh podle zákonů poptávky a nabídky, navíc pokud je to
novinka, stojí to obvykle víc a časem to zlevní. (Pamatujete na Nokii
5510? Při uvedení na trh stála asi 10 tisíc a byl o ní tak mizernej
zájem, že ji během krátký doby zlevnili na 5.)

Koncovou cenu v žádným případe neurčujou jenom výrobní náklady (a už
vůbec ne jenom cena materiálu nebo součástek). Pokud přijdete s něčím,
co vás při výrobě stojí 10 korun a lidi to budou hromadně kupovat za
10 tisíc, musel byste být blázen, kdybyste to za ty peníze neprodával
;)

Pavel Kadečka.