dvd rekordery

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Středa Prosinec 9 10:39:50 CET 2009

Jasne, ale ja bych uz radeji 250 GB disk.

Co rikate na tohle :
*http://www.easytech.cz/sencor-shr-9340t-400gb-hdd-tv-dvb-t-divx/

LK

P.S. muzete mi nekdo logicky vysvetlit, proc je propastny cenovy rozdil
mezi HDD rekorderem s DVB-T , pokud k nemu prilepi DVD za par stovek?
Prodava se za 4 krat a vic krat tolik...
*