dvd rekordery

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Středa Prosinec 9 10:31:21 CET 2009

U nás se to bere víc ze široka a zatím je v plánu GoGen TVL 32847. Pokud
hledám dobře, tak první telka (32") přímo s recordem. Má možnost
připojení externího disku, takže za celkem 15000Kč 750 hodin záznamu,
navíc není problém upgradovat. Mělo by to umět všechny klasický fičurky,
akorát teď marně hledám shop, kde by to bylo vystavený, pro vyzkoušení
čitelnosti formátů. Ovšem největší bolest asi bude nemožnost nahrávat
jinej pořad, než kterej je sledovanej. Značky se nebojím, stejně je to
všechno taiwan.

T.V.