Re: Laserovy kviz - reseni

kpr kpr@seznam.cz
Středa Prosinec 9 08:28:17 CET 2009

Vzhledem k tomu že tam hoří plasma, tak očekávám že se odpařují kovové elektrody. Těsnosti trubice bych se nebál, sklo je sklo.
Z konstrukce průmyslových kW laserů jsem si všiml řešeného systému na výmenu plynu, patrně to má co k dočinění s degadací plynu a účinností.

Plyn pro CO2 lasery si necháte namíchat kdekoliv, třeba v Linde. On to není čistý CO2, ale jsou tam nějaké příměsi He, atd... .
SPíš je otázkou jak to pak znovu zavařit, poptával jsem kdysi uměleckého sklenáře co dělá figurky ze skla a prý by to uměl.

BTW. je tu někdo se zájmem o CO2 trubici s výkonem 25W ? (dále na soukromý mail...)

KPR