Re: předělání mikroskopu Meopta na kontrolu DPS

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Prosinec 8 21:38:45 CET 2009

Já jsem si dělal osvětlení na mikroskop z ledek (bílé LED co jsem
našel doma a dal jich asi 10 dokola kolem objektivu) bez nejmenších
problémů. A jako vedlejší efekt jsem dosáhl úsporu nákladů proti
originální lampě Zeiss cca 99 %.

Aleš Procháska