ucet u farnell vazany na platebni kartu

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Prosinec 8 20:56:46 CET 2009

Zdravim,
   resim takovy super problem, kdysi jsem kolegovy zaplatil
zbozi co si objednal u farnellu, svoji kartou, radne jsem vyplnil,
u farnellu, ze je moje, ale na jeho kontu. Nyni jsem se zaregistroval
sam, sve jmeno, faktura na mou firmu, objednal zbozi a zaplatil tou
samou kartou.
A co se nestalo, zbozi sice dorazilo me, s mym DIC ale nazev firmy
sparovali jak jsem kdysi platil kartou kolegovi veci. Takze mam
fakturu kde mam sice platne dic a musim provest reverse charge,
ale jmeno firmy je uplne jine, adresa uplne jina. Farnell, mi zcela
drze tvrdi, ze to neni mozne a ze jsem si to objednal z jeho konta,
tak proc to poslali me DIC je me a faktura dorazila jemu na email
ne me. Tak nevim co s tim neresil nekdo neco podobneho.

Pripada mi trapne parovat cislo karty se zakaznikem, dokonce se
domnivam, ze na to nemaji narok uchovavat cislo platebni karty....

Zdenek Aster