Frekvencni menice (WAS Re: *SPAM* reverzace 3f motoru)

Roman Vostrel vostrel@lit.cz
Úterý Prosinec 8 17:27:45 CET 2009

Pro reverzaci motoru se daji koupi specialni SSR pro to urcene, ale i
cena je asi 1200Kc. Kupoval jsem je treba u Elprozu. Spinaji take jen
dve faze mezi sebou, takze k nemu musi byt jeste 1F SSR na treti fazi.
Menice jsou hezka vec, ale kde to neni potreba, tak bych je nedaval.
Preci jen maji nejakou zivotnost a musi se chladit. Docela se me
osvedcily menice, kde se hledi na cenu ty co maji v TME od LG
Electronic, kde ne tak Omron rady V1000.