Re: Internetové rádio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Prosinec 8 16:12:18 CET 2009

Rádio funguje. Když budete mít stejnej router, jako je v tom návodu,
máte větší šanci na úspěch. Resp. chtělo by to úplně stejný všecky
komponenty, tj. i zvukovku a displej - ten je ale stejně připojenej
přes AVR, takže musíte navíc mít možnost do něj něco nahrát.

Já mám trochu jinej, starší WL-500g deluxe, ale teď zrovna mám projekt
"wifi rádio" u ledu.

P.K.