Re: reverzace 3f motoru

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Úterý Prosinec 8 13:48:20 CET 2009

Spíš bych to viděl na nějakou ochranu typu vytvoření pauzy mezi rozepnutím jednoho SSR relé/stykače a zapnutí druhého stykače / SSR relé.

Na roztočeném motoru krátce pod odpojení napětí bych docela očekával nějakou napěťovou špičku. Tak bacha na to SSR relé, aby se nepřekročilo nějaké max napětí. Těm stykačům bych věřil víc.

Honza, OK1CJH