OT hwlistovica, was: Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Prosinec 8 09:50:05 CET 2009

Dobry den,

wow, Starwars v priamom prenose. JA do toho sem-tam bliknem ledkou. Este
by niekto mohol doniest nejakeho robota a bude to, jak sa hovori, uňoňuňo.

Richard Kaliciak