Odsávačka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Prosinec 8 09:17:19 CET 2009

Naprázdno (do vzduchu) dá 0,4 bar na plošňák dá max 0,6-0,7bar (myšleno
když se přiloží na rozlitou měď, kde není žádná díra).
Na displeji je skutečná teplota, ale když nastavujete požadovanou tak
požadovaná (vypadá to možná divně, ale je to velmi praktické a logické).
Indikací topení je možná desetinná tečka na displeji - nepátral jsem po tom.
Na 400 C najede tak za 1 - 1,5 minutu. Pak můžete odsávat (myšleno
naprázdno / do vzduchu) jak dlouho chcete a drží stále 400 C.
Jinak když ji dáte na mokrou "houbičku na pájení" tak teplota poklesne
zhruba za 3s na 395 C.
Takový prokov nemám (rozlitá měď 5x6 cm - na co to proboha je), takže to
zkusit nemohu - nicméně když mi ho pošlete tak to pro vás vyzkouším.

OH

Glajc Pavel napsal(a):
> Mohu ještě pár dotazů?
> Budík úplně vpravo je manometr?
> Umí skutečně 0,7bar?
> Teplota na displeji je žádaná nebo skutečná nebo přepínatelná?
> Má to indikaci kdy to topí?
> Uděláte mi malej pokus?
> Najeďte na teplotu 400 pusťte na 3s (5s) odsávání. Za jak dlouho je zpět na teplotě?
> (za jak dlouho přestává topit)
> Nejsou někde na netu grafy rychlosti regulace?
> Zatím jsem nebyl úspěšný.
> Dokáže odsát prokov ve velké ploše? (Oboustraně asi 30cm2)?
> Díky za ochotu.
> Pavel Glajc

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |