Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Prosinec 7 23:26:18 CET 2009

Pan Tosovsky to zvazuje a ceka na kdy se ustali termin aby se podle toho
rozhodl. Nechce se podilet na jeho urceni, protoze nevi jestli se mu
bude chtit do vychodni Evropy.  :-)  :-P

Tosa